Vertraging, horror hotel en eindelijk strand!! - Reisverslag uit Ban Ko Phi Phi, Thailand van Kelly & Ronald - WaarBenJij.nu Vertraging, horror hotel en eindelijk strand!! - Reisverslag uit Ban Ko Phi Phi, Thailand van Kelly & Ronald - WaarBenJij.nu

Vertraging, horror hotel en eindelijk strand!!

Blijf op de hoogte en volg Kelly & Ronald

20 Maart 2015 | Thailand, Ban Ko Phi Phi

We zijn alweer een paar dagen verder en wat hebben we weer veel meegemaakt!!

Afgelopen woensdag reden we rond 10 uur met de welbekende minivan terug vanaf Pai naar Chiang Mai. Al waren we wel klaar met Pai na 3 dagen, vonden we het toch lastig om onze bungalow gedag te zeggen, mocht je ooit naar Pai gaan.. Sylvana Bungalow!!! Anyway, eenmaal bij Chiang Mai airport aangekomen even wat gegeten bij de Burger King, heuyy gratis wifi (daar houden wij backpackers van ;)). Na onze lunch vliegtijden checken, helaas vertraging. Alle vluchten van Lion Air hadden vertraging. (NOOIT MEE VLIEGEN!) Na een aantal uren in onduidelijkheid zitten, steeds nieuwe tijden gegeven, vlogen we 6 uur later dan gepland waardoor we onze overstap gemist hadden. Vlucht naar Krabi om geboekt voor de volgende ochtend, accommodatie bij Bangkok airport moesten we maar zelf regelen. Uiteindelijk samen met 2 andere stellen in echt het smerigste hotel ever geslapen... Nachtmerries!

De volgende ochtend snel uitchecken en 1,5 uur van te voren richting het vliegveld wat op 10 minuten afstand was. Werden van het kastje naar de muur gestuurd, ze snapten er allemaal niks van! Rennen naar de gate en nog net op tijd voor onze vlucht.

De accommodatie die al geboekt was had ons verblijf geannuleerd en we hoefden de nacht niet te betalen, super lief! Gelukkig was er nog een andere kamer over waar we uiteindelijk nog een nachtje extra verbleven. Ao nang is erg leuk! Geweldig strand en het leeft wat meer. Tiger cave temple beklommen 1237 treden omhoog, maar het uitzicht was het waard!

Donderdag een toeristische tour, maar erg mooi! Naar Phang Nga met de boot en het famous 'James Bond Island'. Super mooi en leuke ladyboy gids Bill.

Vandaag zijn we met de ferry vanaf Krabi naar Koh Phi Phi gevaren waar we 1 nachtje zullen slapen om morgen de boot vanaf hier te pakken naar Maya Beach. Heul veul zin in!! Meteen na aankomst het viewpoint gezocht, genoten van het uitzicht!

Kusssss

• 20 Maart 2015 - 18:22

Oma Pasja:

Lieve Kelly en Ronald het is nu vrijdag dat ik dit lees wat geweldig allemaal
    HET is nu 2dagen voor je verjaardag dus ik feliciteer je vast geniet ervan op de boot en tot horens
    Liefs Oma.